Kuier en Keuvel in Blauwestad
Woensdag 30 september om 13 uur begint de wandeling nabij Redersplein 8 Blauwestad. Onze gids is Willeke Bergman van het Waterschap Hunze en Aa's. Willeke vertelt tijdens de wandeling over de werkzaamheden aan de oevers van het Oldambtmeer met als doel om de waterkwaliteit te verbeteren.
Informatie
-
- Woensdag, 30 september om 13:00
-
Nederland - Locatie op Google Maps