Kuier en Keuvel in Heiligerlee

Dinsdag 25 augustus om 13 uur verzamelen we bij het Graaf Adolfmonument in Heiligerlee. Aartjan neemt ons mee naar natuurgebied De Hoogte en we drinken koffie in de speeltuin.

Informatie